MIS 2024 Hero banner 1200x400

Πλοήγηση στο μέλλον: Απανθρακοποίηση, Καινοτομία και Τεχνητή Νοημοσύνη

 

Καθώς η επίτευξη του στόχου καθαρού μηδέν ανεβαίνει στην κορυφή της ατζέντας της ναυτιλιακής βιομηχανίας, σας παρέχουμε την ευκαιρία να συνδεθείτε με ειδικούς του κλάδου καθώς ξετυλίγουν τη διαδρομή προς τη βιώσιμη ναυτιλία.

 

Το Marine Innovation Summit είναι η ευκαιρία σας να κατανοήσετε καλύτερα τον κλάδο, να οδηγηθείτε προς την αλλαγή με αυτοπεποίθηση και να κατακτήσετε μελλοντική επιτυχία. Συναντήστε ηγέτες και ειδικούς του κλάδου σε ένα ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο καθώς εμβαθύνουν στις αναδυόμενες τάσεις, τις τεχνολογικές εξελίξεις αιχμής και τις κρίσιμες προκλήσεις που διαμορφώνουν το παγκόσμιο ναυτιλιακό τοπίο.

Σχετικά με το Marine Innovation Summit: 

Κάθε χρόνο, στο Marine Innovation Summit, επιλέγουμε τα πιο σχετικά θέματα από τη σφαίρα της ναυτιλίας και στοχεύουμε στη διευκόλυνση ουσιαστικών συζητήσεων με ειδικούς του κλάδου . Αυτές οι συζητήσεις προσφέρουν πολύπλευρη οπτική των σημαντικών θεμάτων της ναυτιλίας και σας εξοπλίζουν με μια ολοκληρωμένη κατανόηση της βιομηχανίας, ενδυναμώνοντας τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.

Συμμετάσχετε στο Marine Innovation Summit, όπου κάθε συζήτηση θα μπορούσε να είναι η αρχή της επόμενης μεγάλης ανακάλυψης.

Ημερομηνία: 15 Οκτωβρίου 2024 

Ώρα: 9:00 - 11:15 πμ CET 

Ζωντανή διαδικτυακή μετάδοση από το στούντιο μας στη Σουηδία και την Κίνα

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά με προαιρετική ζωντανή διερμηνεία στα κορεάτικα, κινέζικα και ιαπωνικά.

Εγγραφείτε σήμερα για να συμμετάσχετε στο Marine Innovation Summit 2024!

 

Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν, γι' αυτό εξασφαλίστε τη θέση σας τώρα!

Εγγραφή τώρα

 

 

 

 

 

Κυρίως Θεματολογία 

  • Γιατί ήταν τόσο δύσκολο να μειωθούν οι εκπομπές στα λιμάνια; Ανακαλύψτε τις προκλήσεις και εξερευνήστε δραστικές λύσεις για τη μείωση των εκπομπών στα λιμάνια, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πιο βιώσιμο ναυτιλιακό οικοσύστημα.
  • Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα έχει καμία επίδραση στη ναυτιλία ή….; Αποκτήστε χρήσιμες πληροφορίες καθώς διερευνούμε εάν η τεχνητή νοημοσύνη απλώς θα αυξήσει τις υπάρχουσες πρακτικές ή θα οδηγήσει σε μετασχηματιστικές αλλαγές στον κλάδο.
  • Πώς μπορεί η ναυτιλιακή βιομηχανία να φτάσει στο καθαρό μηδέν έως το 2050;: Ξεκλειδώστε το μέλλον της ναυτιλίας διερευνώντας τρόπους για να επιτευχθούν καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050.
  • Οδηγώντας βιώσιμη καινοτομία μέσω της συνεργασίας: Μάθετε πώς οι συλλογικές προσπάθειες μπορούν να οδηγήσουν σε πρωτοποριακές προόδους στον ναυτιλιακό τομέα.

 

 

 

Κυρίως Takeaways 

  • Διερεύνηση προκλήσεων εκπομπών: Ερευνήστε την πολυπλοκότητα της μείωσης των εκπομπών στα λιμάνια.
  • Απανθρακοποίηση λιμένων: Ανακαλύψτε πιθανούς τρόπους για την επίτευξη καθαρότερων λιμένων παγκοσμίως.
  • Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στη ναυτιλιακή βιομηχανία: Ανακαλύψτε πώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να επηρεάσει τον ναυτιλιακό τομέα.
  • Αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στη ναυτιλία: Μάθετε από τους ειδικούς εάν η ναυτιλιακή βιομηχανία μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη προς όφελός της.
  • Charting course στο καθαρό μηδέν: Κατανόηση των προκλήσεων και των πιθανών λύσεων για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

 

Ατζέντα  

Εισαγωγή

Tom Erixon, Πρόεδρος και CEO της Alfa Laval 

Κυρίως Θέματα  

Θέμα: Η μετάβαση στη θαλάσσια ενέργεια: Μπορεί η ναυτιλιακή/ναυτιλιακή βιομηχανία να φτάσει στο μηδέν μέχρι το 2050;

Panel 1 

Θέμα: Γιατί ήταν τόσο δύσκολο να μειωθούν οι εκπομπές στα λιμάνια;

Βασικά σημεία συζήτησης:

   - Θα αναλύσουμε την έννοια της απαλλαγής από τον άνθρακα και τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.
   - Εξερευνήστε τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν τα λιμάνια κατά τη μετάβαση σε καθαρότερες τεχνολογίες, την προώθηση της συμμετοχής των ενδιαφερομένων, τη διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας, το εξελισσόμενο ρυθμιστικό πλαίσιο κ.λπ.
   - Ανακαλύψτε πολλά υποσχόμενες λύσεις και τεχνολογίες για την επίτευξη πιο πράσινων λιμάνιων

Q&A μετά τη συζήτηση στο πάνελ.

Inspirational speaker  

Frederik Schur Riis, Head της Green Ship of The Future 

Θέμα: Οδηγούμενοι στη βιώσιμη καινοτομία μέσω της συνεργασίας

Panel 2 

Θέμα: Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα έχει καμία επίδραση στη ναυτιλία ή….;

Κύρια σημεία συζήτησης: 

   - Η τεχνητή νοημοσύνη προορίζεται να φέρει επανάσταση στα logistics, να βελτιώσει την αποδοτικότητα και να βελτιώσει την ασφάλεια ή απλώς θα αυξήσει τις υπάρχουσες πρακτικές;
   - Πώς μπορεί η ναυτιλιακή βιομηχανία να αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη προς όφελός της και να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

Q&A μετά τη συζήτηση στο  panel.

Κλείσιμο  

Sameer Kalra, Πρόεδρος Τμήματος Ναυτιλίας, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Alfa Laval Group 

Speakers

 

Tom Erixon 192x250.jpg

Tom Erixon

Πρόεδρος και Chief Executive Officer της Alfa Laval                     

Ο Tom Erixon είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Laval AB από το 2016. Προηγουμένως ο Tom είχε θέσεις ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ovako, Πρόεδρος της Sandvik Coromant και μια σειρά από ανώτερες θέσεις στο Sandvik. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '90 έκανε καριέρα στον όμιλο Boston Consulting όπου έγινε Managing Partner και Practice Leader Industrial Goods.

Ο Tom είναι κάτοχος Master of Law από το Πανεπιστήμιο της Lund, Σουηδία και MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το IESE, Ισπανία.

 

Sameer-Kalra 192x150

Sameer Kalra

Πρόεδρος Τμήματος Ναυτιλίας, Alfa Laval                                         

Ο Sameer Kalra είναι Πρόεδρος του Marine Division στην Alfa Laval AB από το 2018 και μέλος της Διοίκησης του Ομίλου της Alfa Laval.

Ο Sameer εντάχθηκε στην Alfa Laval το 1995 και κατείχε διάφορες ανώτερες διευθυντικές θέσεις στον Όμιλο Alfa Laval. Πριν από την Alfa Laval, ο Sameer κατείχε αρκετές θέσεις σε ναυτιλιακές εταιρείες, κάτι που αθροιστικά αντιστοιχεί σε σχεδόν 40 χρόνια εμπειρίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Πρόσφατα, ο Sameer συμπεριλήφθηκε στη «Λίστα Lloyd's με τους 10 κορυφαίους τεχνολογικούς ηγέτες 2022» στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Ο Sameer είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο των ΗΠΑ και είναι Διπλωματούχος Ναυτικός Μηχανικός στη Διεύθυνση Ναυτικής Μηχανικής και Εκπαίδευσης στην Ινδία.

 

Fredrik.jpg

Frederik Schur Riis        

Head of Green Ship of the Future                                         

Ο Frederik Schur Riis είναι επικεφαλής του Green Ship of the Future (GSF) - μια μη κερδοσκοπική συνεργασία που καθοδηγείται και χρηματοδοτείται από περισσότερους από 40 οργανισμούς από όλη τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Το GSF στοχεύει στη διευκόλυνση της συνεργασίας και της καινοτομίας σε όλο το οικοσύστημα, με στόχο να φέρει τη ναυτιλιακή βιομηχανία πιο κοντά σε ένα μέλλον απαλλαγμένο από αρνητικές επιπτώσεις στο κλίμα και το περιβάλλον.

Ο Frederik έχει ένα υπόβαθρο στην επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις με αντίκτυπο. Ιδρύει, συμβουλεύεται και επενδύει σε εταιρείες από διάφορους κλάδους, με κοινό υποψήφιο το κέρδος, ενώ στοχεύει στην επίλυση ενός ή περισσότερων από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Ο Frederik είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στα Οικονομικά, στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στην Καινοτομία από το Copenhagen Business School της Δανίας και το Πανεπιστήμιο Columbia των ΗΠΑ.

Dr-Uwe.jpg

Dr. Uwe Lauber   

CEO and Chief Sales Officer, 
MAN Energy Solutions SE 

Ο Δρ. Uwe Lauber είναι Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της MAN Energy Solutions SE από το 2015. Τον Ιανουάριο του 2023, ανέλαβε επιπλέον την ευθύνη για τις παγκόσμιες πωλήσεις και των διαδικασιών after-sales της εταιρείας ως Chief Sales Officer.

Επί του παρόντος, προεδρεύει της VDMA Engines and Systems Association καθώς και της ομάδας εργασίας VDMA «Power-to-X for Application» και είναι μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Υδρογόνου της γερμανικής κυβέρνησης.

 

 

 

 

 

 














Fabio-Ballini.JPG

Dr. Fabio Ballini               

Αναπληρωτής Καθηγητής στο World Maritime University 

Ο Δρ Fabio Ballini έχει υπόβαθρο Οικονομικών και Θαλάσσιων Μεταφορών. Απέκτησε το μεταπτυχιακό του στη Ναυτιλιακή Οικονομία και τις Μεταφορές στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών στη Γένοβα (Ιταλία) και είναι κάτοχος Ph.D. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, βραβευμένος PH.D., από το Πανεπιστήμιο της Γένοβας (Ιταλία), Τμήμα Ναυτικών, Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών και Τηλεπικοινωνιακών Μηχανικών (DITEN).

Κατείχε επίσης τη θέση του Επίκουρου Καθηγητή και του Επίκουρου Καθηγητή στη Σχολή Ναυτιλιακής Οικονομίας στη Γένοβα (Ιταλία).

Στο WMU, ο Δρ. Fabio Ballini είναι επί του παρόντος Αναπληρωτής Καθηγητής στην ειδίκευση Maritime Energy Management που ασχολείται με ακαδημαϊκά και ερευνητικά θέματα που σχετίζονται με Smart Ports, Circular Economy and the Clean Energy Transition, Port Energy Management, Gaseous Emissions from Ships in Harbors, Externality Cost σε Συστήματα Μεταφορών και Ενεργειακού Ελέγχου στο Λιμάνι.

Ο Δρ. Ballini έχει εκτενή εμπειρία στην ανάπτυξη ερευνητικών έργων και προτάσεων έργων και έχει συμμετάσχει σε πολλά χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ και διεθνή έργα. Τα ερευνητικά του αποτελέσματα έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία περιοδικά.

Edvard-Molitor.jpg

Edvard Molitor                  

Επικεφαλής Διεθνών Δημοσίων Σχέσεων & Αειφορίας, Λιμάνι του Γκέτεμποργκ

Ο Edvard Molitor είναι Επικεφαλής Διεθνών Δημοσίων Σχέσεων & Αειφορίας στο Λιμάνι του Γκέτεμποργκ και είναι υπεύθυνος για τις εξωτερικές σχέσεις σε παγκόσμιο πλαίσιο, εστιάζοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη και την απανθρακοποίηση λιμένων και τη ναυτιλία. Είναι ο βασικός εκπρόσωπος της λιμενικής αρχής σε παγκόσμιους οργανισμούς και ενώσεις σε θέματα που σχετίζονται με την αειφορία και το περιβάλλον.

Το 2021 ο Edvard διορίστηκε αντιπρόεδρος της Επιτροπής Κλίματος και Ενέργειας της Διεθνούς Ένωσης Λιμένων και Λιμένων (IAPH), ο κύριος εκπρόσωπος της λιμενικής κοινότητας στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό. Είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Environmental Ship Index και από το 2017 έως το 2020 προήδρευσε της Επιτροπής Βιώσιμης Ανάπτυξης του European Sea Ports Organisation.

Ο Edvard Molitor έχει ευρεία διεθνή εμπειρία σε θέματα περιβαλλοντικής διαχείρισης, βιώσιμης ανάπτυξης, θαλάσσιων επιχειρήσεων και αντιμετώπισης της θαλάσσιας ρύπανσης και είναι κάτοχος M.Sc. πτυχίο Aquatic and Environmental Engineering από το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στην SSPA Sweden AB, στον European Maritime Safety Agency (EMSA) και στο Αρχηγείο της Σουηδικής Ακτοφυλακής.

 

Jonatan-Höglund-.jpg

 Jonatan Höglund         

Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Furetank

 

Ο Jonatan Höglund είναι ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Furetank, μιας οικογενειακής σουηδικής ναυτιλιακής εταιρείας με στρατηγική προοδευτικής καινοτομίας που στοχεύει στη βιώσιμη ναυτιλία. Ο Jonatan έχει πτυχίο Ναυπηγού, εργάστηκε ως αρχιμηχανικός για πολλά χρόνια και φέρνει μεγάλη εμπειρία ως επιθεωρητής νεότευκτων της Furetank. Έχει συμμετάσχει βαθιά στην ανάπτυξη της σειράς σκαφών Vinga της Furetank, η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στην ενεργειακή απόδοση και έχει πολύ καλή υποδοχή στην αγορά.

Η Furetank έχει ένα ευρύ φάσμα συνεργασιών με εταιρείες ενέργειας, παραγωγούς καυσίμων, σχεδιαστές πλοίων, εθνικούς φορείς χάραξης πολιτικής, προμηθευτές τεχνολογίας και λιμάνια, για να τονώσει την πρόοδο σε όλη τη δική τους αλυσίδα δραστηριοτήτων καθώς και με τη σουηδική ναυτιλία γενικά.

Η συνεισφορά τους περιλαμβάνουν πιλοτική εφαρμογή ανανεώσιμων καυσίμων, πιέζοντας τα λιμάνια να προσφέρουν υποδομή καυσίμων LBG (υγρό βιοαέριο). Όλα τα νέα πλοία είναι εξοπλισμένα με λύση υβριδικής μπαταρίας, έτοιμη προς χρήση σύνδεση υψηλής τάσης στην ξηρά και πολλές άλλες λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας και τις περιβαλλοντικές εκπομπές.







Niels Kristiansen 192 250.png

Niels Kristiansen             

Διευθύνων Σύμβουλος της Portchain

Ο Niels Kristiansen είναι ο συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Portchain. Ως Διευθύνων Σύμβουλος, ο Niels είναι αφοσιωμένος στην προώθηση τουberth alignment network of the future enabling Just-In-Time operations για container liners και τερματικούς σταθμούς σε κλίμακα.

Προηγουμένως, εργάστηκε στη McKinsey συμβουλεύοντας κυρίως τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων για τη στρατηγική και την ψηφιοποίηση τους.

Ο Niels σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ και της Οξφόρδης και έχει πτυχίο M.B.A από το M.I.T.















 

 

Ruan Wei, Shanghai Maritime University 192 250.png

Professor Ruan Wei         

Κοσμήτορας του International Education College Shanghai Maritime University                               

Ο Ρουάν Γουέι είναι επί του παρόντος Κοσμήτορας της Σχολής Διεθνούς Εκπαίδευσης και Διευθυντής του Γραφείου Διεθνών Φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Ναυτιλίας της Σαγκάης. Ειδικεύεται σε διεθνείς συμβάσεις για την ασφάλεια στη θάλασσα, στη διαχείριση της ασφάλειας στη θάλασσα, στην πολιτική και στην εκπαίδευση και κατάρτιση ναυτικών, διεξάγοντας έρευνα σε αυτούς τους τομείς.

Ο Ρουάν Γουέι αποφοίτησε από το Τμήμα Ναυσιπλοΐας του Ναυτικού Πανεπιστημίου της Σαγκάης το 1994 και απέκτησε μεταπτυχιακό στη Ναυτιλιακή Διαχείριση στο Παγκόσμιο Ναυτικό Πανεπιστήμιο (WMU) στη Σουηδία το 2000.

Έχει εκπροσωπήσει την China Maritime Safety Administration σε διάφορες συνεδρίες του IMO. Από το 2012, εκπροσωπεί επίσης τη International Maritime Lecturers Association στις συνεδριάσεις της Επιτροπής Ναυτιλιακής Ασφάλειας του ΙΜΟ. Επί του παρόντος, είναι μέλος των Υποεπιτροπών STCW και Maritime Investigation Subcommittee, ανώτερος ελεγκτής για το σύστημα διαχείρισης ποιότητας για την εκπαίδευση και την κατάρτιση ναυτικών στην Κίνα και ειδικός στο Εξεταστικό Κέντρο του China Maritime Service Center.

 Mr-Kai-Song,-Chief-Digital-Officer,-CMES.jpg

Kai Song                           

Chief Digital Officer, China Merchant Energy Shipping   

 

Ο Kai Song είναι ο Chief Digital Officer στην China Merchant Energy Shipping (CMES), υπεύθυνος για τη στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού της ναυτιλίας του ομίλου. Επικεντρώνεται στην καινοτόμο εφαρμογή ψηφιακών τεχνολογιών όπως τα μεγάλα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη (συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων μοντέλων) και το blockchain στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Υποστηρίζει την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της νοημοσύνης πλοίων και ακτών, στοχεύει να αξιοποιήσει την αξία των δεδομένων λειτουργίας του πλοίου και ηγείται της ανάπτυξης μιας πλατφόρμας οπτικοποίησης λειτουργίας πλοίου. Χρησιμοποιώντας ψηφιακές και ευφυείς τεχνολογίες, είναι αφοσιωμένος στην προώθηση της ασφαλέστερων, αποτελεσματικότερων και φιλικών προς το περιβάλλον fleet operations management.





Michael Chen 192x250.png

Michael Chen       

Διευθυντής Τεχνητής Νοημοσύνης, Ερευνητικό Κέντρο DNV Έρευνας & Ανάπτυξης                     

Ο Michael Chen διαθέτει για πάνω από δύο δεκαετίες εκτεταμένης εμπειρίας στην ψηφιακή βιομηχανία. Έχοντας συνδεθεί με την DNV για 18 χρόνια, έχει αποκτήσει βαθιά γνώση της επιχείρησης και έντονο πάθος για τις ψηφιακές τεχνολογίες. Ο Michael διαπρέπει στην εμπορευματοποίηση καινοτόμων λύσεων και στην προώθηση επιτυχημένων έργων υλοποίησης, με πρωταρχική έμφαση στον εντοπισμό των πιο αποτελεσματικών ψηφιακών λύσεων για την DNV και το πελατολόγιο της.

Επί του παρόντος, ο Michael κατέχει τη θέση του Διευθυντή του Ερευνητικού Κέντρου Τεχνητής Νοημοσύνης στο DNV Group Research & Development. Υπό αυτή την ιδιότητα, είναι υπεύθυνος για τη μετατροπή και την ανάπτυξη του Ερευνητικού Κέντρου Τεχνητής Νοημοσύνης σε μια μονάδα με παγκόσμιας επιρροής, με έμφαση στο Assurance of AI and AI in Assurance.

Fox-Chu-192x250.jpg

Fox Chu 

Partner & Sector Lead of Travel, Logistics & Infrastructure practice, McKinsey & Company, China 

Η Fox Chu είναι επί του παρόντος Συνεργάτης με την McKinsey & Company, η οποία ηγείται της πρακτικής ταξιδιών, εφοδιαστικής και υποδομής στην Κίνα και την Ασία. Με 20 χρόνια εμπειρίας στα λιμάνια, τη ναυτιλία και τα logistics, o Fox έχει ηγηθεί σημαντικών συμφωνιών συγχωνεύσεων και εξαγορών, πρωτοβουλιών ανάπτυξης, διατομεακών επεκτάσεων και ψηφιακού μετασχηματισμού για βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς σε όλη την Ασία.

Η τεχνογνωσία του καλύπτει τη στρατηγική ανάπτυξης, τις συγχωνεύσεις και εξαγορές, την οργανωτική αναδιάρθρωση, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, την κεφαλαιακή αριστεία, τον μετασχηματισμό των λειτουργιών, τον εκσυγχρονισμό της τεχνολογίας και τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων. Έχει συμμετάσχει σε συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών ορόσημων logistics στην περιοχή και υπηρετεί ως επίτιμος σύμβουλος του Συμβουλίου Οικονομικών Αναφορών στο Χονγκ Κονγκ.

Η Fox είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανικού και Master of Science από το Χονγκ Κονγκ. Έχει επίσης ολοκληρώσει ανώτερες εκπαιδεύσεις στα οικονομικά  από το London Business School.

 

* Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους ομιλητές και τα θέματα συζήτησης θα ανακοινωθούν σύντομα. Συνεχίστε να παρακολουθείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες ενημερώσεις.